dla tych co planują wymianę (Vmax + cisza) = nie lepiej pomyśleć o "przedłużeniu" 5-ki :?: (wymiana pary zębatek= spadek obrotów - w zależności od pary - 300 do 500 obr./min.). Takie zejście z 4.000 do 3.500 to chyba już coś :!:
Jasne że coś! Prawde mówiąc ja tak kombinowałem już kilka lat temu, ale z powodu braku doświadczeń w tej kwestii u fachowców (A pytałem wielu) dałem na luz. Ale jeśli ktoś to zrobił to jestem bardzo ciekawy szczegółów. Co trzeba wymienić? Numery?
Będę zobowiązany za szczegóły.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
wystarczy etosa postudiowac i juz wsio bedzie wiadomo..
Bardzo nam pomogłeś!!! :evil: :evil:
Z tego co się orientuje z budowy skrzyń można zamontować 02A 311 158 S kolo zebate zalaczane od skrzyni EHA czyli od RS-a i dalej pytanie czy będzie to działać poprawnie i czy modzony TDI nie przemieli tych ząbków (choć RS też ma niezły moment obrotowy). A może po prostu wrzucić skrzynię od RS-a? Tylko dostępność skrzyń od RS-a pewnie jest znikoma. W każdym razie ktos kto to ćwiczył w praktyce (nie tylko w ETCE) mógłby nas oświecić. A propos jeśl to czytają właściciele ASZ-tów: Ile macie na liczniku np przy 3000 obr./min na 6-ce?
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz